Grant „PPGR” – informacja dla osób, które zgłosiły się do projektu
Ważna informacja wyłącznie dla osób, które zgłosiły się do projektu „Granty PPGR- wsparcie dzieci z rodzin PGR w rozwoju cyfrowym”.
Zgodnie z otrzymaną informacją i otrzymanymi uwagami z Centrum Projektów Polska Cyfrowa, Gmina Człuchów ma obowiązek zweryfikować złożone oświadczenia (zgodnie z § 4 ust. 14 Regulaminu konkursu). Wobec powyższego wszystkie złożone już oświadczenia, wymagają uzupełnienia o następujące dokumenty, poświadczające:
1) stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (weryfikacja poprzez: odpisy aktów stanu cywilnego np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów zgon, aktów małżeństwa etc.).
2) fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR (weryfikacja poprzez np.: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, wszelkie dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR– UWAGA! – nie dotyczy tych osób, które już ten dokument złożyły).
3) fakt potwierdzający zamieszkiwanie dziecka na terenie Gminy Człuchów (wskazanego w złożonym oświadczeniu) np. zaświadczenie, kserokopia rachunku za śmieci, faktura za media itp.
4) zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko się uczy (nie dotyczy uczniów Szkół Podstawowych w Gminie Człuchów), iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy. W przypadku uczniów klasy I szkoły średniej należy również dostarczyć zaświadczenie ze szkoły podstawowej, do której dziecko uczęszczało w ubiegłym roku szkolnym.
5) RODO dla osób uzupełniających wniosek – do pobrania
PISMO PRZEWODNIE uzupelnienia wniosku do pobrania
Ww. dokumenty są obligatoryjne, by uznać zasadność wsparcia dla uczniów czyli przekazanie komputerów, pozyskanych przez Gminę Człuchów i stanowią warunek konieczny w ramach procedury uzupełniającej wniosek Gminy Człuchów do instytucji weryfikującej.
Uzupełnienia ww. dokumentacji wraz z pismem przewodnim należy składać:
1) w wersji papierowej, w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy Człuchów lub w sekretariatach szkół podstawowych na terenie Gminy Człuchów lub
2) poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu Gminy Człuchów w nieprzekraczalnym terminie
do 10 grudnia 2021 roku do godz. 15.00.
Wszelkich informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Człuchów po numerem telefonu (59)8341001 wew. 57 oraz 39.
UWAGA! Niedostarczenie w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem „wniosku” o udzielenia wsparcie dla ucznia.